יום חמישי , 19 ספטמבר 2019
ראשי / חדשות / בירה סנטורי תשתף פעולה עם חברת ריפלז הישראלית

חברת המשקאות היפנית, סנטורי, תאפשר להדפיס גרפיקה וכיתובים על המשקאות, בזכות פיתוח ישראלי של חברת ריפלז

בירה סנטורי תשתף פעולה עם חברת ריפלז הישראלית

חברת המשקאות היפנית, סנטורי, תאפשר להדפיס גרפיקה וכיתובים על המשקאות, בזכות פיתוח ישראלי של חברת ריפלז

חברת ההזנק הישראלית, ריפלז (™Ripples), תאפשר הדפסה של תמונות וכיתובים על גבי משקאות מוקצפים, בעקבות עסקת מכירה עם ענקית הבירה היפנית סנטורי (Suntory Beer), יצרנית הבירות השלישית בגודלה ביפן.

במסגרת העסקה, רכשה סנטורי כ-700 מדפסות חכמות למשקאות מתוצרת ריפלז, ה-Ripple Maker PM, אותם תתקין במסעדות וברים מרכזיים ברחבי יפן, כולל בר הדגל של החברה: God Foam Bar הממוקם בטוקיו, ובמפעלי הייצור של המותג ברחבי יפן.

מדפסות ה-Ripple Maker PM ישמשו את החברה ליצור גרפיקה על גבי קפה, בירה וממזגים אחרים, לחיזוק הקשר והמעורבות עם לקוחותיהם, לעידוד הצריכה ובסופו של דבר להגדלת המכירות של מותג הבירה המוביל של החברה: The Premium Malt’s.

ענקית המשקאות היפנית סנטורי שמה דגש רב על איכותם של הברים והמסעדות שמפעילה ברחבי יפן, וכמו כן דואגת לאיכות קצף הבירה כסמן איכות לבירה עצמה. שיתוף הפעולה עם ריפלז הישראלית, יאפשר לסנטורי להציע ללקוחותיה חוויה ייחודית, ולשלב מסרים שיווקיים, אמוג'ים ותמונות, מתוך הספרייה העשירה של ריפלז והדפסתם על בירת הפרימיום מתוצרתה, ה-Premium Malt.

ענקית המשקאות היפנית סנטורי, מצטרפת ללקוחות בארץ ובעולם שאימצו את הטכנולוגיה של ריפלז, ביניהם – מבשלת גינס, בלאק סטאר בורגר, קפה לוואצה, רשתות בתי מלון פור סיזנז, מריוט, ריץ קרלטון, ישרוטל ואחרות; לצד חברות ועסקים, כגון גוגל, אינטל, מיקרוסופט ומותגי מזון וקולינריה נוספים.

לדברי יוסי משולם, מנכ"ל ומייסד שותף בחברת ריפלז: "בירת Premium Malt, לא רק טעימה במיוחד אלא מתהדרת בקצף איכותי אשר החברה פיתחה לדרגת שלמות, ויחד עם ריפלז מציעה לברים ומסעדות דרך מפתיעה להתחבר אל הצרכנים באמצעות הבירה האהובה עליהם. ביפן מותקנות 700 יחידות של Ripple Maker PM המאפשרות ללקוחות סנטורי להנות מ-Bev-Top Media, לרגש את הלקוחות עם כל כוס של סנטורי הנמזגת עבורם ולמכור יותר כוסות של הבירה האהובה".

סנטורי תתחיל להפיץ את מכונות ה Ripple Maker PM ללקוחות נבחרים ביפן במהלך אפריל וצפויה להרחיב את המהלך לשווקים נוספים בהמשך 2019.

הכותב/ת: שי שגב

שי שגב
חובב יין ואלכוהול, עורך האתר

יעניין אותך

פסטיבל לאגר אנד אייל: מגוון של בירות והופעות חיות

הפסטיבל במרינה של הרצליה יציע 100 סוגים של בירות מהארץ, דוכני אוכל ומוזיקה עדכנית

הפסטיבל במרינה של הרצליה יציע 100 סוגים של בירות מהארץ, דוכני אוכל ומוזיקה עדכנית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *