יום ראשון , 12 יולי 2020
ראשי / חדשות יין וגורמה / גולדסטאר במיצג פרסומי בנתב"ג

56 מקררי בירה, 2,900 בקבוקים, 60 מטרים, 1 מיליון שקל

גולדסטאר במיצג פרסומי בנתב"ג

56 מקררי בירה, 2,900 בקבוקים, 60 מטרים, 1 מיליון שקל

גולדסטאר במהלך ייחודי בנמל התעופה בן גוריון: מותג הבירה, באמצעות חברת ברעם פרסום מקורי, עלה עם מיצג ייחודי של מקרר בירות באורך 60 מטרים המורכב מ-56 מקררי בירה ומכיל כ-2,900 בקבוקים.

מיצג בירה גולדסטאר בנתב"ג (צילום: און הנר)

המיצג הייחודי, אשר הוצב באולם הנוסעים החוזרים בנתב|ג, כולל מקררי בירה מוארים באורך של כ-60 מטרים, המשתלבים עם הדפס ומיתוג הקירות, וביחד יוצרים היקף רציף בגודל של מעל 200 מטר. השלט הוצב לתקופה של שנה וההשקעה הכספית בפרויקט נאמדת במעל 1 מיליון שקל.

הקריאיטיב של בית הקונספטים אלנבי יצר למעשה מיצג שטרם נעשה בארץ, הכולל כמות אדירה של בקבוקי בירה בתוך דמוי מקרר בירות ענק, אשר אמור ליצור חשק אצל הנוסעים הנכנסים לישראל רצון לפתוח את המקרר ולשתות בירה. אך, לצערם המקררים נעולים ואת הבירה הם יצטרכו לקנות במקום אחר.

ניר גל, מנהל השיווק של חטיבות הבירה והיין בטמפו: "אנו גאים  ליצור מיצג שטרם נראה כמותו בישראל. בירה גולדסטאר היא אייקון ישראלי ואחד המותגים שהכי מתגעגעים אליו כשנמצאים בחו"ל.  רצינו להכין לנוסעים השבים הפתעה בדמות מקרר ענק שתזכיר להם כמה טוב לחזור לישראל ולשתות בירה גולדסטאר קרה".

גיא ברעם, מנכ"ל ברעם פרסום מקורי, בעלת הזיכיון לפרסום בנתב"ג: "שמחנו להרים את הכפפה יחד עם טמפו וליצור חוויה ייחודית אליה ייחשפו 100% מהנוסעים שיגיעו לישראל. עם פתיחת הקיץ ועונת התיירות, ומאות אלפי הנוסעים שיעברו בו הקיץ, נמל התעופה בן גוריון ממשיך להיות מוקד משיכה למפרסמים רבים שרוצים להיחשף לנוסעים הרבים".

גולדסטאר מחזיק בנתח של כ-25% משוק הבירה בישראל, כשבכל שנה נמכרים יותר מ-40 מיליון בקבוקי גולדסטאר בארץ.

יעניין אותך

מבחן גורמה: רוטב השום של פאפא ג'ונס

רוטב השום האגדי של רשת הפיצריות הבינלאומית פאפא ג'ונס מגיע לישראל

רוטב השום האגדי של רשת הפיצריות הבינלאומית פאפא ג'ונס מגיע לישראל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: Content is protected !!