סניקרס, אחד מחטיפי השוקולד המוכרים בעולם, משיק מהדורה מוגבלת של חטיפים כאשר במקום שם המותג יופיעו מונחים מעולם הספורט.
המותג ידוע בפרסומות הספורטיביות ההומוריסטיות שלו, בהשתתפות דמויות מוכרות מעולם הבידור, כמו אלטון ג'ון ו-בטי ווייט, תחת הכותרת "אתה לא אתה כשאתה רעב!". לכן, לקראת חזרת ליגות הכדורגל שכה התגעגענו אליהם, בחרו בחברת Mars ישראל להשיק סדרה מיוחדת ומוגבלת של חטיפים עם עטיפות חדשות שיכללו מונחים כמו: בנבדל, סופג שער, מפספס, מוחלף.

השקה נושאת פרסים
לאחר קנייה ממגוון מוצרי סניקרס, ניתן יהיה להיכנס לאתר http://snickersfootball.co.il ולענות על שאלות הקשורות לפספוסים בכדורגל. בסיום יש להעלות חשבונית של הקנייה וכך ניתן להשתתף בפעילות נושאת הפרסים בה יחולקו: מערכת קולנוע ביתית לזוכה בפרס הראשון: קונסולת משחקים + משחק פיפ"א לזוכה בפרס השני; משחק כדורגל שולחן לזוכה בפרס השלישי.
המהדורה החדשה תימכר במארזים של מאגדות חמישיות ומארז חטיף בודד.
תוקף המבצע: 01 ועד 30 ביוני, 2020
כמה: 3.90 שקלים לבודד, 12.90 שקלים לחמישייה
איפה: במגוון רשתות המזון