יום שישי , 3 דצמבר 2021
ראשי / חדש על המדף / נספרסו משיקה את בוטיק הדגל הייחודי שלה בקניון רמת אביב

הבוטיק המחודש עוצב בקונספט קיימות, כולל חווית מיחזור חדשנית, ושואב השראה מבוטיקי קפה המובילים בעולם

נספרסו משיקה את בוטיק הדגל הייחודי שלה בקניון רמת אביב

הבוטיק המחודש עוצב בקונספט קיימות, כולל חווית מיחזור חדשנית, ושואב השראה מבוטיקי קפה המובילים בעולם

נספרסו | Nespresso משיקה את בוטיק הדגל בקניון רמת אביב בהשקעה של שלושה מיליון שקלים. הבוטיק החדש עבר מתיחת פנים, כולל התרחבות ועיצוב ייחודי ויתפרש על גודל של 200 מ"ר. בנוסף לעיצוב החדשני, בוטיק הדגל מציע חוויה חדשנית ללקוחות הממחזרים – עמדה אינטראקטיבית שתאפשר ללקוחות הממחזרים לגלות מה משקל הקפסולות שהחזירו למיחזור, ולאיזה מוצרים חדשים ניתן יהיה להפוך אותן – החל מדשן לדישון כרמים ועד אופניים.

בוטיק נספרסו רמת אביב (צילום: אנטולי מיכאלו)

עיצוב בר קיימא

הבוטיק החדש של נספרסו עוצב על פי קונספט בינלאומי, בדומה לבוטיקים מובילים בעולם. הבוטיק נבנה ועוצב על פי ערכי הקיימות, רוב החומרים בבוטיק הינם חומרים ממוחזרים, כולל משטחים העשויים קפה ממוחזר. בבוטיק צמחיה רבה, עמדת מיחזור אינטראקטיבית ועוד תוספות ייחודיות שהופכות את חווית הקפה לעוצמתית יותר מתמיד. כדי לתת לבוטיק נגיעה מקומית, נבחר אמן הגרפיטי התל אביב ניר פלד – "פילפלד", מי שהתחיל מגרפיטי ברחובות תל אביב ונחשב כיום לדמות בינלאומית ידועה בתחום אמנות הרחוב שיצירותיו נמכרות בהצלחה בכל רחבי העולם. במסגרת שיתוף הפעולה, פילפלד צייר על קיר הבוטיק החדש  את ההשראה שלו לעיר תל אביב – והתוצאה יצירה מסקרנת שמצליחה להפתיע כל פעם מחדש.

חוויה קמעונאית חדשה

קו הקופות המסורתי בוטל לצורך יצירת חוויה דינמית חדשה ותואמת לתקופה. הלקוחות יכולים להסתובב בבוטיק, לטעום תערובות קפה, להתרשם מהאביזרים והמכונות, וכשירצו לבצע רכישה יוכלו לפנות לאחד ממומחי הקפה שנמצאים בבוטיק ויסייעו ללקוחות ברכישה הדיגיטלית של קפסולות המותאמות לטעמם האישי. את הרכישה יוכלו הלקוחות לקבל דרך חלונית ייחודית בבוטיק.

תומר הורוביץ, סמנכ"ל החטיבה המסחרית של נספרסו ישראל: "בוטיק הדגל שלנו נפתח בקונספט הגלובלי החדש, כך שהלקוחות שלנו יוכלו ליהנות מחוויית קפה חדשנית ומרגשת עוד יותר. אנחנו מאמינים שלצד התפתחות עולם האון ליין, עדיין כולנו רוצים חוויות קנייה בעולם הפיזי והשקענו רבות כדי לייצר את חווית הקנייה הטובה ביותר".

בוטיק נספרסו רמת אביב (צילום: אנטולי מיכאלו)

חברת נספרסו עובדת עם יותר מ-110,000 חקלאי קפה ב-14 מדינות ברחבי העולם באמצעות יוזמת הקיימות שלה: "AAA Sustainable Quality" – במטרה להטמיע שיטות עבודה בנות קיימא, במטעי הקפה ובאזורי המחייה שסביבם. תכנית הקיימות הייחודית של נספרסו הושקה בשנת 2003\ בשיתוף פעולה עם ארגון ברית יערות הגשם (The Rainforest Alliance), ויחד, הן מסייעות בשיפור איכות היבולים ומבטיחות אספקה בת-קיימא של קפה באיכות גבוהה לצד שיפור פרנסתם של החקלאים והקהילות מהן הם מגיעים.

הכותב/ת: מערכת Winet

יעניין אותך

פיצה סה טו הנפוליטנית הגיעה לשוק הפשפשים ביפו

פיצות נפוליטניות אותנטיות, בגובה העיניים של בר מסעדה - קליל, רענן וכיפי

פיצות נפוליטניות אותנטיות, בגובה העיניים של בר מסעדה - קליל, רענן וכיפי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *