לרגל החזרה לשגרה ולמסלול החיים. מרס ישראל יוצאת בפעילות מיוחדת עם המותג המוביל והאהוב – סניקר'ס | Snickers.

מחקרים מראים כי רוב ההאזנה למוסיקה מתרחשת בדרך לעבודה, בדרך הביתה, בתחבורה ציבורית, בזמן ריצה בפארק או בזמן אימון במכון הכושר. במסגרת פעילות המותג, כל מי שירכוש אחד ממוצרי Snickers, יכול לסרוק את ה-QR קוד שעל עטיפת החטיף. ה-QR קוד יוביל לאתר ייעודי בSpotify ישראל https://snickers.withspotify.com/il, באתר יהיה ניתן לענות על שאלון קצר ולקבל קישור לפלייליסט מותאם אישית.
מחיר מומלץ לצרכן של חטיף: 3.90 שקלים לחטיף בודד, 12.9 שקל למארז חמישייה.
להשיג במגוון רשתות המזון והפארם.