שבת , 2 יולי 2022
ראשי / חדש על המדף / מותג השוקולד המוביל סניקר'ס בפעילות משותפת עם יישומון ספוטיפיי

רוכשים Snickers (חטיף בודד או מאגדת), סורקים את ה-QR קוד ובוחרים פלייליסט מותאם אישית: "אתה לא עצמך כשאתה רעב"

מותג השוקולד המוביל סניקר'ס בפעילות משותפת עם יישומון ספוטיפיי

רוכשים Snickers (חטיף בודד או מאגדת), סורקים את ה-QR קוד ובוחרים פלייליסט מותאם אישית: "אתה לא עצמך כשאתה רעב"

לרגל החזרה לשגרה ולמסלול החיים. מרס ישראל יוצאת בפעילות מיוחדת עם המותג המוביל והאהוב – סניקר'ס | Snickers.

סניקרס ספוטיפיי

מחקרים מראים כי רוב ההאזנה למוסיקה מתרחשת בדרך לעבודה, בדרך הביתה, בתחבורה ציבורית, בזמן ריצה בפארק או בזמן אימון במכון הכושר. במסגרת פעילות המותג, כל מי שירכוש אחד ממוצרי  Snickers, יכול לסרוק את ה-QR קוד שעל עטיפת החטיף. ה-QR קוד יוביל לאתר ייעודי בSpotify ישראל https://snickers.withspotify.com/il, באתר יהיה ניתן לענות על שאלון קצר ולקבל קישור לפלייליסט מותאם אישית.

מחיר מומלץ לצרכן של חטיף: 3.90 שקלים לחטיף בודד, 12.9 שקל למארז חמישייה.

להשיג במגוון רשתות המזון והפארם.

הכותב/ת: שי שגב

שי שגב משמש כעורך הראשי של אתר מגזין יין וגורמה (Winet).

יעניין אותך

סוף סוף נחת בישראל: M&M's בראוני פאדג'

המוצר החדשני, M's&M בראוני פאדג', מרגיש כמו בראוניז שיצאו מהתנור, עם מילוי רך וטעים

המוצר החדשני, M's&M בראוני פאדג', מרגיש כמו בראוניז שיצאו מהתנור, עם מילוי רך וטעים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.